2015年9月19日星期六

Diesel is uitgegroeid tot een van 's werelds meest succesvolle Italiaanse modemerk

Diesel was het eerste Italiaanse modebedrijf naar "dress" de wereld van de videogames. Vanaf het allereerste begin, Diesel horloges stond uit de menigte dankzij de mogelijkheid van de ontwerpers om nieuwe trends te begrijpen alsook anticiperen en voldoen aan de behoeften van haar klanten. Klant meningen zijn van vitaal belang voor Diesel, want het is niet alleen een mode-merk, maar een lifestyle keuze.
Het is waarschijnlijk de eerste en misschien wel de enige manier bedrijf dat gelooft in het concept van de global village. Diesel streeft naar een onafhankelijk merk verkopen kleding die zowel innovatief en anders, het soort dingen zijn klanten kon niet ergens anders te vinden. Daartoe heeft Renzo Rosso zich omringd met een team van jong talent met een sterke, nieuwe ideeën die Diesel vertaalt in luxe, maar toch helemaal cool kleren. In samenwerking met Sony, het Italiaanse merk verkoopt haar producten op Play Station huis, waardoor de opbrengst aan de Diesel liefdadigheid, de "Only the Brave" Foundation. Dit is slechts een van de vele initiatieven die het Italiaanse merk is betrokken bij, met inbegrip van de Life Ball AIDS liefdadigheid gehouden in Wenen en het Sundance Film Festival.
Diesel staat bekend om zijn goede doelen initiatieven en steun voor de kunsten. In de afgelopen jaren, heeft Diesel geholpen en gesteund jong talent door middel van opleidingsprogramma's en projecten zoals de Diesel U-Music. Deze internationale muziek project heeft een volle evenementenkalender die gaat van concerten tot awards presentaties en radio-uitzendingen, het bevorderen van talentvolle jonge musici door de naam DIESEL Heren horloges.
Diesel in een van de meest succesvolle wereldwijde merken vertegenwoordigd in meer dan 80 landen, met meer dan 300 flagship stores en 5.000 bijkomende winkels in Europa, Amerika en Azië. Jaarlijkse omzet van het Italiaanse modehuis is naar schatting 1,3 miljard euro, de marktleider in zijn sector. Diesel heeft nu raakte betrokken bij de wereld van de MotoGP, de ondertekening van een deal met de Italiaanse Ducati team in 2011, met diesel creëren ras pakken en kleding voor de Ducati team, wat betekent dat nu de Diesel logo wordt gezien vliegen rond de beroemdste circuits in de wereld.
Dankzij zijn kosmopolitische wereldbeeld, haar sterke band met haar jonge streetwise klanten en zijn koel en on-trend stedelijke styling, is Diesel uitgegroeid tot een van 's werelds meest succesvolle Italiaanse modehuizen en het ziet er naar haar stellaire baan blijven in de nabije toekomst.

没有评论:

发表评论